söndag

jobbade halv elva till två idag, sen åkte jag på match. match borta mot kronoparken med u-laget, vann med 2-1. var väl ingen höjdar match och defenitivt inte från min sida, jag kände mig som ett skrattobjekt när jag sprang runt på planen för inget stämde och jag orkade ingenting typ. pinsamt dåligt. 
nu är jag iaf hemma efter ännu en så att säga fullspeckad dag. säg nån dag jag inte har fullt upp? 
hur som helst så har vi som sagt var prov imorgon och jag känner mig inte redo på något sätt och vis, tusan att det ska vara så svårt att ta tag i allt jämnt. måste bli bättring på det. måste gå och plugga nu så jag inte är helt tom i huvudet imorn.    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0