Not Good

ja, onsdag idag och helt okej skoldag idag, som vanligt typ! jag tycker inte att vi har någon skoldag som är direkt jobbig, det är om möjligt torsdag då vi har två lektioner som är de tråkigaste ämnena vi har nu, svenska (som inte är svenska för mig snarare historia i mitt huvud, realism var ordet och är allt annat än kul) och religion. fast religion är ändå helt okej. sen är det väl fredagar jag ska klaga på om jag överhuvudtaget ska göra det? fyra lektioner, helt okej, det värsta är att Alla fyra är 80 minutare, mindre kul! men eftersom det är på en fredag så går det utav bara farten eftersom man vill ha helg så fort som möjligt plus att vi oftast är på bra(!) humör då! :D hahah

ja och så kom man hem från skolan och var några (många) kronor fattigare. var och kontrollbesiktigade våran bil idag och fick fem tvåor, not good! så fick beställa tid på carab för att åtgärda alla fel, hmfgr. så nu måste bilen operera sig. så var det med det, det kunde ha varit något värre:P

var och tränade badminton idag för första gången sen maj, uhu. dock var det bara jag och en till, aldrig sett människan förut, dängde honom iallafall, haha! 

nu ska jag sätta mig och kolla på Idol!!!!!

adjö 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0