Ett måste

måndag och ännu en ny vecka står framför oss. började dagen med avslappning och typ genomgång av vårat kommande prov om två veckor. sen fick vi sluta, så då hade vi hål en timme. bra för då hann jag plugga lite på provet inför nästa lektion på tränigsläran. gick väl som det gick, inga svårigheter egentligen. sen hade vi lååång rast igen. gick och käka sen stötte vi på ann och frågade om vi inte kunde börja våran lektion tidigare då vi fått reda på att vi inte hade någon svenska idag. eftersom att vi inte är så många, 12 st, varav två borta så gick det alldeles utmärkt. så när klockan var tio över ett så fick vi sluta, perfekt.

nu har anna och jag kollat runt lite på boende i åre, så grymt sugna på att åka dit till vintern igen precis som förra året. jag adore(!) att åka skidor så jag måste(!) verkligen åka dit. det värsta är att man måste ha två pers som är över tjugo år, that´s bad. men vi ska väl försöka ordna det på något sätt. har hittat en sex bäddars mitt i centrum, helt perfekt. nån som är på?:) (ingen som vet hur man kan boka vid sidan av skistar? träffade killar från huvudstaden i vintras som var där och alla var 92:or och dom hade bokat på någon sida där man inte behövde vara twenty) hur som helst så ska jag åka dit på ett eller annat sätt! ska till sälen v 14 eller nått men att jämföra sälen med åre de går inte. vecka fyra åkte vi dit förra året och det var helt okej och inte överdrivet dyrt heller för den delen och så får jag inte glömma att skriva att vi hade sjukt kul :D

För övrigt så är inte en vinter utan att åka skidor någon vinter för mig. det är ett måste helt enkelt. Och efter att vi var i åre förra året har jag fått mersmak av det stället också (utöver sälen, som är mysigt på sitt vis med familjen och allt) så numera när det blir vinter så är en vecka i åre och sälen näst intill ett måste för mig! sjukt underbar sysselsättning måste jag säga!

kanske lite väl tidigt och börja prata skidor och vinter redan då det knappast har hunnit bli höst men, jag längtar tills jag får åka skidor igen helt enkelt :D
 


really need to go there again!!!!! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0