Saturday

gick och la mig runt halv tolv igår för att ja, sova såklart, men av någon anledning så kunde jag verkligen inte somna. låg i sängen i en och en halv timme utan att somna, märkligt för det är inte likt mig, vanligtvis så brukar jag bara vända mig åt sidan och slumra till inom de närmsta minutrarna, men icke. och inte nog med det så vaknade jag, bara sådär när klockan var tjugo över sju imorse. hallå, vad är det för fel?
hur som helst så gick jag upp för jag kunde inte ligga kvar:P vid åtta åkte anna och jag och köpte färska frallor på vetekransen och gjorde mysfrukost, mums!

efter en god frukost så åkte vi ut till marieberg och kollade på loppiset, en kavaj fick följa med hem därifrån. sen åkte vi till röda korset för att kika och där blev det några skålar. sen stan och inhandla en väska, ett linne och en stickad kofta. alltid roligt när man hittar nya och framförallt köper nya kläder! :)

har match sen klockan fyra så ska snart åka till samlingen.



my new black stuf!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0