Let´s get ready to party

lördag och en välbehövlig sovmorgon! dagen har inte så mycket att berätta förutom att jag spelade match med U-laget förut hemma mot Åtorp som för övrigt leder serien och vi en bit bakom, men vi ägde i stort sett hela matchen, gött tejer! vi vann med 2-1 och det var defenitivt en rättvis seger!
nu är jag hemma och bara tar det lugnt ett tag, känner mig allt annat än pigg förtillfället, men det ska det förhoppningsvis bli ändringar på inom de närmsta timmarna. Party tonight så snart blire duschen och sen förbereda mig inför vad som komma skall :)
men jag har bestämt mig för att ta det lugnt med alkoholen ikväll då man självklart ska upp och jobba imorgon (heeela dagen), varför inte lixom? gaah. menmen, man får gilla läget som man säger, även fast att det inte alltid är så lätt!
duschen anropar, ha en bra kväll för det kommer garanterat vi att ha!
adjö



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0