Haha

haha, åkte och tankade förut idag efter att ha skjutsat anna till jobbet. ska ta det från början:P
har inte kollat mätaren på ett tag och då vi kör som galningar med bilen rent ut sagt så var mätaren i stort sett nere på noll, måste och och tanka! ska inte råka ut för någon soppatorsk här inte, no way! åkte till volvo från trumpan och på vägen tänds till och med lampan som varnar för att det är lite bensin kvar, haha oops. iallafall, vid volvo ställde jag mig och skulle tanka, sen när jag skulle stoppa i sedlarna så stod jag naturligtvis vid fel tank (endast konto) 
fick byta tank (andra sidan) men vänta på framförvarande bil först tills han blev klar, ja sen stoppade jag minsann i sedlarna och tog en pump och skulle börja tanka, men gisa hur mkt soppa det kom? nada, tänkte att ja har väl tagit fel pump så satte mig i bilen och backade till bakomvarnade pump och se om det gick bättre med den, gissa om det kom något ur den? noppe. kom en trevlig dam på andra sidan:

hon-är du klar med den här?
jag-ehm, njae!?
hon-det står välj pump här.
jag-aha(I), en bra början kanske?

sen kom det minsann soppa så det stog härliga till, Yes! okej min första tankning var inte den bästa, men det kunde väl ha varit värre, jag tog ju iallafall rätt bensin (oktan), Haha:P

kanske ointressant att veta, men nu vet  ni det ändå för jag hade sån stoooor lust att skriva ngt, Haha

För övrigt mitt 6:e inlägg idag så nu blir det defenitivt inga fler idag! :O
haha 

God Natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0