090926

ja idag var det dags för säsongens sista match för division 3 laget. eda stog för dagens motstånd vilket innebar en lång resa upp mot norska gränsen nästan, lite utanför charlottenberg närmare bestämt. rullade härifrån runt tolv. stannade i arvika för lite käk innan vi fortsatte. väl framme var klockan runt kvart i tre ungefär. gick och bytte om och gjorde oss redo för match. vi spelade bra och stundtals riktigt bra. 0-0 i halvtid och vi fortsatte att övertyga. anna gjorde en kanonräddning i målet med drygt tjugo min kvar att spela som desssvärre slutade med en lättare hjärnskakning. flög in i stolpen och alla som befann sig i närheten av älvvallen den tidpunkten lär ha hört smällen. ingen vacker syn vill jag lova, men det gick turligt nog bra och hon kunde fortsätta spela. konsekvenserna från smällen kom dessvärre på vägen hem. hur som helst så förlorade vi med 3-0. lite trist med tanke på hur matchen var spelmässigt. det var ioförsig en betydelselös match egentligen, bara placeringsmatch så att säga. 

skulle blivit utgång när vi kom hem men kände inte riktigt att jag hade ork till det efter en lång dag och anna mår inte toppen direkt. sen ska jag upp och jobba imorn, sen match efter det, så det fick bli hemmaplan ikväll även fast jag gärna hade gått ut och träffat alla underbara, när det dessutom är lönehelg och många är taggade på att gå ut. men känner att jag behöver ha lite lugn och ro. har haft mycket för mig den senaste tiden och jag känner att det tar ut sin rätt så känns ändå skönt att vara hemma nu och bara ta det lugnt för en sekund. så äre.  
blir snart sängen så jag kan jobba ihop lite nya krafter och ta mig igenom morgondagen. har prov på måndag också som jag inte har pluggat allt för mycket på, ajsing. 
sov gott, för det ska jag göra nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0