Egypten

från en dag till en annan. nu har vi bokat resa till egypten i januari med hela familjen, helt galet. som jag har nämnt så tog mamma upp idén igår och nu är det ett faktum:) ska bli jävligt roligt, längtar! EGYPTEN NÄSTA:D

(dessvärre om jag ska säga så, så innebär nu detta att det inte blir nått åre för våran del:( hade varit sjukt kul och dra iväg ett gäng! känns lite trist när vi har tagit upp idén och blivit taggade till det. men det är inte i hela världen. fler äventyr väntar:D det får iallafall bli antingen eller och nu när det blir egypten så... hade jag skete pengar så hade jag dragit till båda ställen utan att ens tänka men tyvärr så göra jag inte det. visst jag jobbar, men man har lite andra utgifter här i livet också, plus att vi har bil nu och det är inte helt kostnadsfritt. så så äre och så kommer det att bli!
åre får därmed vänta...)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0