Thieves

började dagen med beep-test, jobbigt. sen lite annat, efter det blev det projektarbete. projektarbetsdag idag för oss treor medans ettorna och tvåorna hade friluftsdag. jobbade lite med det, sen gick vi och käka innan vi följde med aalto hem en sväng, käka äppelpaj som hon själv gjort, klart godkänd sandrew;) sen lensade vi hennes garderob på kläder inna vi gick, haha skit kul, fick med oss en hel kasse hem:) 

börjar jobba vid fyra, mindre roligt (som jag alltid säger, men när man väl är på plats så flyter det på. men att ta steget dit och bara tänka tanken på att man ska jobba är jobbigt) innan det ska jag plugga lite. 
ska till ullared imorn så bäst att ta vara på den lilla tiden som är kvar innan jobbet. mamma tycker att jag ska hjälpa henne attt rensa blåbär men, njae. det orkar jag inte, jag äter upp dom ist!:) 
det är så att pappa ska köra till ullared imorn och vi har studiedag så vi bestämde tillslut att vi följer med. kul att åka dit och kika lite!:) så där kommer morgondagen att spenderas. dock så innebär det att vi inte kan vara med på sista fotbollsträningen och sista dagen med kosovotjejerna, tråkigt. men hoppas vi kan säga hej då till dom på något vis på fredag innan dom lämnar staden, det märks.

ska gå och göra något vettigt nu!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0