Bio

det var inte igår som jag såg på bio direkt. anna, aalto och jag åkte över till karlskoga igårkväll och kolla på "flickan som lekte med elden" och den var skit bra. åkte och köpte godis på kronhallen innan vi siktade in oss på bion. det var mycket folk och haha, det var så kul, under en scen så, alltså man visste att det skulle hända något eller att man skulle få se något men ändå så kom det som en överraskning, hela(!) biosalongen väcktes till liv, ja det kan man lugnt säga, den som mot förmodan hade slumrat till sov garanterat inte längre. istort sett alla i hela salongen flög upp och lämnade sin stol för ett ögonblick. haha lite roligt var det iallafall:)

när bion var slut så åkte vi hem till staden och tog en tur genom stan några gånger bara för att. dunka var väl kanske inte riktigt det rätta ordet men vi lyssnade på musik iallafall och hade trevligt en stund, sen skjutsade vi hem sandrew och åkte hem. 

idag sov jag en aning längre än gårdagen och det var gött. mamma frågade om vi ville med och plocka blåbär, men har ingen lust eller ork till det nu. nu fick jag nyss på mammas begäran äran att baka kakor, drömmar, för det vill hon minsann ha, jaha och det vill hon att jag ska göra då? jag ska vara snäll och göra några kakor till henne, dessutom tycker jag om att baka, det sitter i generna antar jag:)
så på med förklädet...


   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0