A Day Off

Ledig från skolan idag bortsett från träningen imorse, hur skönt som helst! anna och jag lagade mat förut, basmatris med kycklingwok fick det bli, sjukt gott måste jag säga, älskar sådan mat! 
när vi hade käkat var vi duktiga och gick ut och städa bilen, damsög och fixade lite och ja, det var välbehövligt! 
hade tänkt att plugga lite idag med och utnyttja den lediga tiden på ett bra sätt, men än så länge har det uteblivit. har inte orkat tagit tag i det ännu men jag tror att det är dags att sadla om snart och ta tag i det, ja jag Måste, men känner verkligen inte för det nu när man är ledig och allt. men en ledig dag som denna skulle vara ett ypperligt tillfälle att börja med allt som har trillat ur lärarnas händer de senaste dagarna, jag vet, får se hur det blir med den saken! antagligen kommer jag få tag i det i helgen istället, men en sak är iallafall säker, jag ska plugga religion, för det har vi faktiskt prov på imorgon, så helt undan kommer jag inte!

nu har jag världens lust att sätta mig och kolla på pippi långstrump, vet inte varför, men vad kul det skulle va, älskade pippi när jag var lite så varför inte, istället för att plugga?

och ikväll spelar Färjestad-Rögle uppe i ishallen, vill dit och kika, men känner att jag hellre vill träna fotboll ikväll och sen hem och kolla idol och plugga religon förstås!
Färjestad får vänta, har säsongskort den kommande säsongen så det lär bli endel turer till Kd framöver vill jag lova, så så får det nog bli.

adjöken

 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0