The time is running out

tjoflöjt. onsdag idag och halva veckan kvar typ.
idag var dagen då det var dags för oss att prova studentmössor till vår kommande student, tro det eller ej, men snart är det dags. hela klassen kom förvånadsvärt bra överens, kanske för att vi var så förväntasfulla och glada för att prova våra mössor, inte vet jag. klassen kan vara svår att ha och göra med ibland, men som sagt var, inte idag. vi kom fram till ett beslut och det känns riktigt bra:) 
sen hade vi multimedia där vi jobbade lite med våra bilder som vi tog för typ två veckor sen nu. sista lektionen, idrottspsykoloi, spelade vi pingis. jag gick dock tidigare för att jag hade tid för massage kl två, tråkigt för mig. massagen var mer än skönt och det kändes behövligt. 

eftermiddagen/kvällen ska spenderas med, gissa vad? skolarbete. ett arbete som jag inte gjort klart ännu (skylla sig själv) prov på måndag (en halv bok) sen hemuppgift på ulsoc som ska vara klart till veckan och inlämning av eget träningsprogram. ja jag har endel att göra och ta tag i, så bäst att sätta fart!      




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0