Nyss kommit hem...

.. och nu är det LOOOOOV!:D så himla skönt. på lovet väntar en massa härligheter och jag kan defenitivt säga att jag längtar.
lååång sovmorgon imorse, mamma och papa hade också sovmorgon, vet inte när det hände sist att alla fyra hade sovmorgon samtidigt en vardag. ne nu måste jag skrivit fel, det kan inte stämma, jo de gör de. 
hade två lektioner idag och vi fick sluta tidigare på båda så hade säkert en timmes lektion totalt eller något liknande.

när det var ca 45 minuter kvar av religionen:

killarna bankar i bordet; Lov! Lov! Lov!

Läraren: "hur många är det som vill ha Lov nu då?

Hela klassens händer flyger upp i luften.

Läraren: ja de va allihop, ja ni får väl Lov nu då.

Tack!

åkte till maxi efter skolan och köpte melon och annanas som jag tänkte käka upp sen. ska snart skjutsa upp anna till jobbet och hjälpa till att handla lite.
sen ska jag hem och bara mysa, själv hemma tills ikväll så nu jävlar ska jag ställa till det med mys och allt för mig själv:) 
blir en lugn kväll och lugn helg med för den delen. jobb heeela dagen lång imorgon.

hej så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0