Home sweet home

helgen är till enda och vi har haft en bra helg. nyss kommit hem efter helgens bravader i storstan. har väl inte blivit så mycket till stora bravader, då vi mestadels umgåtts med kusinerna, men det gör jag mer än gärna för dom är underbara. gårdagen gjorde vi inte så mycket. åkte in till vällingby (igen) en sväng på förmiddagen. sen hem och då blev det lunch. sen åkte vi och inhandlade lite grejer inför kvällen då det vankades kycklingwok, så himla gott. leif är utomordentligt bra på att laga mat så kan inte säga annat än att det var riktigt riktigt gott:)
innan vi käka middag/kvällsmat så var vi och bowlade en timme och den timmen gick undan.

får inte glömma att skriva att vi överraskades av två råttor (gebriler) som stog i huset när vi kom i fredags. wow tänkte vi, ens komma på tanken, men dom var verkligen ursöta, tro det eller ej. har gosat om man ska säga så, med dom hela helgen:)

dagen idag spenderades på en fotbollsplan. gustav spelade fotbollscup och förtsa matchen var fem i tio. kollade på tre av hans fyra matcher innan vi började dra oss hemåt igen. satte oss i bilen och runt tresnåret lämnade vi stockholm för den här gången. 
en förhållandesvis lugn helg och vi har haft roligt och trevligt, får se när vi åker upp nästa gång:)

nu ska jag packa upp mina grejer, sen ta en varm dusch, sen sätta mig framför tv:n!

imorgon är en ny dag och en ny vecka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0