Happy ending

För att summera helgen som gått lite kort. haha det rimmade ju!:P
 
Igår åkte anna och jag till karlstad, dels för att åka till bergvik och dels för att kolla på hockey. Först åkte vi till bergvik och kikade runt lite innan klockan blev dags att åka till LLA och Färjestad-Brynäs. Matchen var inte den bästa men helt okej. hade inte skadat med mer publik. huvudsaken var iallafall att dom vann, yes!
efter matchen åkte vi hem en kortis bara innan vi drog hem till aalto för att ha myskväll. vi bakade egen pizza och myste med tända ljus.
myskvällen fick dock ett abdrupt slut då vi bestämde oss för att dra ner till mastis istället. sagt och gjort! 

härligt med sovmorgon idag. vaknade och slog på tv och satt och myste där ett tag. sen städa vi lite och sen åkte jag och jobba mellan ett och fyra. tre timmar, men alltid något!
nu tänkte jag p l u g g a lite, sen tänkte jag slå mi ner framför teven resten av dagen typ och inte göra något speciellt.

bye





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0