Friday

ingen skolan idag. PA hela dagen. istället för att sova imorse så var jag ute och sprang i ungefär 25 minuter eller nått. kände mig duktigt med tanke på att jag hade kunnat sova ist. man får en grymt skön känsla i kroppen när man har varit ute på morgonen alltså. så himla skönt. pigg och glad sen har man hela dagen kvar att se fram emot. toppen! efter det blev det en god frukost vid niotiden.

sen bakade anna och jag chokladbollar i massor till caféterian då det är badmitnontävling i helgen. ja och sen åkte anna och jag ner till skolan för att prata med Göran om våra planer för PA:t. sagt och gjort så nu har vi beställt våra ljus, känns kanon!
passade på att käka oxå när vi ändå var i skolan så då fick vi lunchen överstökad också. hem igen och fixa lite.

nyss kommit hem från trumpan efter att ha varit uppe och handlat lite inför helgen till badmintonen och allt så nu är det klart. 

nu sitter jag här och lyssnar på två låtar som jag verkligen fått upp öronen för. Marc Cohn-Walking in memphis och Crash test dummies-mmm mmm mmm.

ikväll har vi avslutning med fotbollen och efter det kanske det blir mastis, sugen på att gå ut:) får se hur kvällen blir! ska hoppa in i duschen sen ska jag fortsätta lyssna ihjäl mig på mina två låtar!

ha en bra fredagskväll! :D 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0