Friday night

Igårkväll vankades det avslutning med fotbollen. började med att käka god mat, kina mat, mums. sen blev det diverse prisutdelningar där jag mot min förvåning fick tredjepris i bowlingen som vi hade för ett par veckor sedan, där ser man, bara att tacka och ta emot. sen pratade ledarna lite om den gångna säsongen oså. sen blev det en liten femkamp, mitt lag vann, där vi minst sagt fick springa av oss lite. kul var det iaf:) 
sen till det bästa på hela kvällen. vi kollade på en film som sofia, alex, emelie och karin har gjort bestående av internskämt. vet inte när jag skrattade och grät så mycket samtidigt sist, hur galet som helst och framförallt så var den så himla klockren, allt stämde in så perfekt och jag kan meddela att jag redan kikat på den minst tio gånger redan. really great:) 
filmen livade upp stämningen en aning, dock valde säkert hälften av folket att gå hem ganska tidigt, fy. så vi som var kvar hamnade hos chicko istället där stämningen fortsatte i högsta grad:) kul kväll med mycket skratt!



dance!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0