Fredagkväll

nyss kommit hem.. jobbet gick galant som de brukar göra;) haha. de gjorde faktiskt det. dock var det sjukt mycket folk idag. blev rätt så körigt ett par gånger och stressigt så in i bänken, trodde jag skulle spricka där ett tag, hann knappt med att andas för att det var smockat med folk. men vi överlevde, haha. kul att det är mycket folk, men inte exakt på samma gång, det är såna gånger man önskade att man var en bläckfisk.

hur som helst så bar det raka vägen ända till björkvallen och kolla hockey, kht-karlskoga hc. matchen började sju. jag slutade jobba kvart över åtta. men hann se drygt en period iaf. efter matchen så åkte anna och jag hem, jag håller på att tappa ögonlocken så kändes skönast så. ny dag imorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0