Feel the pain

hade harrestest igår som jag nämt tidigare. inget mer me de, sen badmintonträning på kvällen och allt var som vanligt. satte mig i soffan och glodde på tv på kvällen. anna sa att hon hade ont i ryggen. några minuter senare hade jag hunnit känna efter, "jag har fan också ont i ryggen". kändes som jag sträckt den eller något liknande. va fan, båda ont i ryggen bara sådär? öhm, ne, inte sannolikt. förmodade att det var från badmintonen då vi gjorde vissa övningar som kunde varit påfrestande av ngt slag.
kom till skolan idag och det visade sig att fler hade ont i ryggen, vi tänkte va fan, är det ålderdomen som slår till redan? haha, skämt å sido. kom iallafall fram till att det med all sannolikhet måste ha varit från harres på något konsigt vänster. kullerbyta, upp, ner, vänster, höger, över, under...? 
hur som helst så är min rygg stel som en pinne och den värker och gör ont. känns som om jag är några år mer än vad jag borde vara. antagligen bara träningsverk eller sträckning eller nått, det går över. 
blev en långdragen historia om något litet eller en höna av en fjäder som man burkar säga. tyckte bara att det var så komiskt att det var så många, eller många och många typ fem stycken, men ändå, som hade ont i ryggen, på samma ställe, samtidigt bara sådär. men nu har vi ju troligtvis svaret, so whatever. We´re strong people :)

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0