Då var det...

dags igen. börjar jobba klockan fyra idag men innan det ska anna och jag upp till jobbet och kränga iväg lite mer ljus.
åkte upp med mer ljus förut för att de var slut och det är b-r-a!:) 
efter det åkte anna och jag till maxi eftersom  att vi kom på när vi nästan var hemma att vi ville laga wok till lunch. så då orkade vi inte åka ända upp till jobbet. ska bli mumma!

nu tänkte jag föröska plugga lite innan vi ska åka upp till jobbet igen. känns inte som att jag kommer hinna plugga så mycket som jag hade tänkt under lovet. fullt upp hela tiden, men något ska jag väl föröska få gjort:) det gäller att disponera tiden på rätt sätt helt enkelt. so let´s go and study! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0