Bless The Broken Road

Idag har varit en minst sagt skön dag. Inte gjort alls mycket. Skolan hade inte inte så mycket att bjuda på idag bortsett från klassråd, haha. det säger väl allt. hemma har jag inte brytt om att göra så mycket heller. En inte göra någonting dag har de blivit typ.
bara för det så höll jag på att glömma att jag ska på träning sen, halv åtta. ska lägga det på minnet, haha.



sitter för övrigt och grubblar och drömmer en massa och längtar till allt som jag kan tänka mig typ. Jag vill göra så himla mycket och inspireras så himla mycket av andra människor som gör saker som jag vill göra och det verkar sjukt kul. jag vill ta del av så mycket som möjligt och jag har många planer inför framtiden. Min lista är lång och jag hoppas att jag kommer att kunna pricka av min lista allteftersom tiden går, försöka iaf:) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0