Things change...

dagen idag bestod av en lektion och se klassråd. halv tolv till halv två. perfekt med ledig tid för att då kan jag plugga. men hade jag någon tid att plugga idag? nej.
för imorse så vaknade jag klockan tio, måste varit väldigt trött, så hann inte plugga något innan skolan. men då var min plan att göra det när jag kom hem innan jobbet. men självklart så var jag tvungen att börja jobba klockan två istället för fyra, för att mamma och gunilla skulle på nån kurs i karlstad, fine. fick reda på det när vi hade lektion och jag kan säga att vid det laget så var jag inte glad. mitt humör turned up side down.
jag jobbar gärna och ställer upp, inte för det, men att jag har så himla mycket i skolan som måste göras. och då svider det jäkligt mycket att man blir tvungen att börja jobba två timmar tidigare än utsatt tid. inte så rockigt om jag får uttrycka mig. 
nu är det iallafall jäkligt skönt att jobbet är överstökat, nu är det bara  r e s t e n  kvar! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0