that´s the life...

en lektion på morgonen idag, sen hål i tre timmar, då blev det plugg, plugg, plugg.. hur mycket som helt att göra nu och då skämtar jag inte, vet inte hur jag ska hinna med allt så gäller att planera och disponera all ledig tid i världen. ska nog gå bra hoppas jag. sen hade vi två lektioner till innan vi fick gå hem för dagen.
åkte hem och fortsatte plugga svenska inför NP nästa vecka, huhu. det enda som existerar i mitt huvud för tillfället är  s v e n s k a  N P. allt annat får vänta, även fast att jag innerst inne vet att allt annat också behöver göras   r i g h t   n o w   och är minst lika viktigt. men svenskan är ändå prio ett för mig nu.

strax efter fem så tog anna och jag bilen och rullade över till karlstad för badmintonträning, kvart över sex till kvart i åtta. riktigt roligt och bra träning:)  
har tänkt att börja träna där varje måndag nu och efter dagens besök så kan jag säga att vi redan fått mersmak:)

det var min måndag. imorgon har vi sovmorgon, för att kenta är inte hemma, så hans lektioner är inställda. börjar halv tolv och slutar halv två, inte så dumt. så imorgon ska jag ägna massa tid åt att... plugga. vad roligt det är att skriva att man ska plugga i var och varannat inlägg men det är så det är. that´s the life. 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0