T o r s d a g . . .

helt ok dag idag:) började med träning imorse, skönt. anna och jag åkte till skolan och käkade lunch innan vi började svenskan. har börjat gå igenom inför nationella proven nu. sen hade vi religion, håller på med egen uppsatas, alla är inte klara. och vi hade väntat oss att "vår" praktikant skulle ha lektion med oss så hade inte med några grejer. hon var i vilket fall sjuk så då fick vi gå hem och jobba med vårt arbete. började kvart över tolv och slutade halv två, inte illa. 

anna och jag har nyss bakat, vår tur att baka tills imorgon, vi har blivit fika-freak i skolan på fredagar:) 
ann frågade om vi inte skulle sluta med fika på fredagar nu efter höstlovet? ehm neeej! klart vi inte ska, haha. vi ska köra gärnet med vårat fika! det är mysigt och skapar dessutom en mysig stämning när det är fredag:) 

iaf nu har vi iaf bakat klart, så nu ska jag sätta mig och skriva på min religion. skit kul, inte. men måste bli klar med det nu, har massa att göra nu, så nu vill jag få så mycket överstökat som möjligt. 

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0