Öppet hus...

Öppet hus idag som sagt. nyss kommit hem. hade inget särskilt att göra, gick runt och "minglade" lite överallt med min kära vän aalto och kollade vad alla andra höll på med, trevligt! erika var den enda duktiga av oss och sålde fikabröd till balkommittén:)

jag blev facinerad över hur fint många hade gjort:) jag delade med mig av mitt stöd till några och kommer säkert dela med mig till några fler framöver. ibland köper jag "bara för att", för jag tycker det är roligt att stödja folk:)

sen åkte aalto och jag till stan och kikade runt lite och vi konstaterade att det inte är bra att gå på stan och att det i stora drag är livsfarligt. haha

hittade sjukt mycket som vi ville ha. ville knappt gå därifrån. menmen, så äre. hittade ett linne på lindex iaf som jag troligtvis ska ha. sen får resten vänta. får önska mig i julklapp helt enkelt.

sen slank vi in på ur och penn och jag som inte skulle ha något råka köpa en ny klocka som aalto hittade, men jag snodde den från henne, lite oförskömt sådär. blev helt kär i den och nu sitter den på min arm:)

ska hämta upp aalto för lite ärenden sen eller snart rättare sagt:)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0