Myskväll...

började kvällen eller närmare bestämt eftermiddagen med after work på mastis tillsammans med anna, aalto och johanna. blev tacobuffé och det var smaskens:) efter käket var vi mer än mätta och belåtna och dröjde kvar ett par timmar för att sjunka maten. satt och pratade om allt från plugg till jag vet inte vad. hade allmänt trevligt.

när maten sjunkit och vi kände oss kapabla till att gå igen så åkte vi till maxi och köpte godis. haha tro det eller ej men det gjorde vi faktiskt trots att vi var dundermätta. 

plockade en påse och åkte hem hit (för ovanlighetens skull) och kolla Idol:) 
senare joinade även frida och vi hade en rolig och underhållande kväll som vanligt:)

nu ska jag typ gå och lägga mig. ska upp förhållandevis tidigt imorn, då det väntas DM i grums. ska åka hemifrån runt halv tio, tio nån gång så större delen av morgondagen kommer spenderas där. 

så nu säger jag God Natt och tack för ikväll :)

Snodde några bilder från Anna-panna :P



R u n d a   e t t ! : )




R u n d a   t v å ! : )



 
M ä t t a   o c h   b e l å t n a! ! ! ! !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0