Check...

så där, nu har aalto och jag varit och gjort våra ärenden så nu säger vi check till det:)
åkte upp till jobbet och hälsade på syster yster och mamma med. skulle köpa räkor som mamma och pappa ska ha ikväll som pappa ska förbereda innan.. fanta lemon och skumtomtar följde med i samma veva så nu är min kväll gjord:) haha

juleskum är såååhär gott och sen fanta lemon på det, mums!

blir en hemmakväll idag med. bortsett från imorse så har jag verkligen haft någon tid att passa idag. när hände det sist? det minns jag inte för det har väl aldrig hänt.
känns väldigt skönt.

ska jobba hela dagen imorn så känns skönt att bara vara hemma och ta det lugnt för en gång skull:)
älskar att hitta på saker men ibland känner jag verkligen att det är behövligt med så att säga ett litet "break".
så idag får det bli så:)

nu ska jag gå och kolla om det är något roligt på tv:n :)

   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0