Äntligen...

Äntligen är nationella svenska proven överstökade. hela kursen är avklarad och det känns, om jag får säga vad jag tycker, jäkligt skönt! har verkligen inte tyckt att kursen har varit rolig nånstans. så nu kan man lämna det bakom sig. nu är det bara att hoppas på att jag får det betyget jag vill ha. det är det som bekymrar mig mest nu.
men jag håller tummarna så hårt jag kan!

Aalto har också en tatoo numera, shiet. måste åka och kolla på den sen när hon kommer hem om hon inte redan är hemma. vi kommer innan träningen aalto, bara så att du vet;)

måste bara säga att det är så skönt att svenskan är klar nu igen. känns så himla skönt. det är det bästa med den här dagen.

tog gris-sprutan förut efter många(!) om och men, så nu är det gjort oxå. stel i armen? svar ja!:P 
bara för att jag skrev det nu så började det att verka bara för det:P bara för att man tänker på det så känns det..

well, nu ska jag gå och koka kaffe till mamma innan hon kommer hem och tända sååhääär mycket ljus :D  

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0