Try to go on...

Svenska hjältar. Jag typ grät mig igenom programmet igårkväll som jag förmodar att fler gjorde. Så himla underbart med alla fina människor som visar att de bryr sig och visar respekt.

Jag blir så himla glad av människor som gör något bra och fint och visar empati för andra människor. Borde finnas fler av dem! 

Igår var det frost när jag vaknade och idag var det vitt och en massa snö:) tycker det är en mysig känsla när det snöar ute och man får burra ner sig i soffan:) Nu är det vinter på riktigt, hehe.

Och vet ni? Idag hade vi vårat sista prov innan jullovet, OM det är skönt? så jävla skönt att vi ska fira det med att åka pluka ikväll:) haha. flera år sedan jag åkte pulka så dags för det igen nu. passande att det snöar;) det är många som inte gillar snö och vinter, men jag kan säga att det Gör jag:)

nu ska jag även fira vårat jullov, känns som att vi har fått jullov nu eftersom att vi inte har något skolarbete kvar, med pepparkakor och glögg, yummie!:) 







  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0