Rocky Road...

igår gick jag upp tidigt för att jobba, men idag fick jag sooova, åh så skönt:) började jobba tre idag dock. 
Innan det gjorde jag i princip ingenting. eller jo lite. städa och plocka lite inför imorn då vi får lite främmat när det är nyår:) 
sen hade jag inget bättre för mig så jag slängde ihop Rocky Road.
Inför jul så var det såhääär många som skulle baka rocky road. efterfrågan på dumle (som den innehåller) var total på jobbet och vi sålde fan slut på all dumle vi hade, till och med i lösvikt.
Så nu när jag var lite halvt ledig så fick jag för mig att testa att slänga ihop ingredienserna till en rocky road. tog bilen till maxi, orkade inte gå när det var så kallt, lat jag vet. åkte dit och inhandladedet om behövdes och sen åkte jag hem och rörde ihop allt:) busenkelt och jättegott:) 

tog med några bitar upp till jobbet och den var uppskaddad av allihop. MMmmmmmm, fick jag som svar.
resten ska vi bjuda på imorgon, ska bli kul att se vad dem tycker:)


  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0