Lördagkväll...

Igårkväll vankades det lussebandy. Vi gick dit en sväng för att kolla lucia som jag förövrigt tyckte var väldigt bra. Helt klart det bästa luciatåget som jag har sett där iaf:)

Innan vi begav oss till hallen så åkte jag hem till madeleine och jannis:) jannis lagade middag åt oss och det var riktigt gott och hans snygga upplägg som han gör jämnt gör det ännu godare!:) Han kan laga mat mina vänner:)

Mätta och belåtna gick vi iallafall och kollade lucia. Sen gick vi tillbaka till jannis och hade allmänt trevligt och drack massa goda drinkar till framåt midnatt:) Han kan göra drinkar också;) hehe, Mums!



G o d   M a t! :)

(För er som inte ser eller kanske rättare sagt vet vad det är så kan jag berätta att det är: kyckling som är stekt i vin, en stekt tomat, tre stora klyftpotatisar, stekt paprika, tre söta champinjoner och sen salladslök tror jag det var, sen ris i mitten och två små såsklickar till det)



L u c i a ! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0