JJ Night!

En liten summering av de senaste dagarna. En riktigt funny helg om jag får säga mitt. För att räkna med julafton som var i torsdags så var det en riktigt mysig och stämningsfull dag:) Sällskapet och stämningen var topp och julklapparna var ett plus i kanten:)

Fredag och vi fortsatte att njuta av att få vara tillsammans och mysa. gå igenom sina julklappar en gång till osv. 

Kvällen bjöd på julfest:) Förferre hos erika som var riktigt kul. Madeleine och Jannis kom förbi och höjde stämningen lite för min del iaf:) vet inte vad klockan var men runt tio halv elva så började vi röra oss ner till stan efter en och annan droppe. Sen blev det statt. Men för somliga kom man aldrig så långt.

Bjuder på ett rim som jag fick av Madeleine och Jannis, poeten själv.

Ett rim om Malin Borg, the queen of the toilet:

På juldagskvällen ska malin med syster på kalas

Anna blir lullig, men Malin blir full som ett as

Malin pussar allt som hon ser, men groggar i kroppen bir bara fler

Malin på fyllan finner du lätt, med handen nere i en toalett

Gråtandes avslutas kväll i en taxi, dumpas i sängen någonstans vid maxi.   

Lördagen var mindre rolig efter en grym kväll, hos erika är bäst att tillägga, dagen innan. Men jag vaknade till liv så småningom, åkte till mormor och morfar och käkade mat för tredje dagen i rad. och på eftermiddagen åkte anna och jag iväg på JJ Night. Färjestad-Rögle och hyllningar till Jörgen Jönsson var total. Rätt mäktigt att se faktiskt. Han är Kung. matchen i sig var väl inte den bästa men hyllningarna till JJ var väldigt kul att se:)

efter det så åkte vi till aalto en sväng, fick mat och kolla på robinson och film.


snart, eller snart runt tre så hämtar niklas upp oss och åker till micke. med badmintongänget på plats hos micke är det tänkt att vi ska inta spelsoffan och käka lite mat och ha kul och trevligt:)

så, det var allt för tillfället!:) Hej svejs!

 

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0