Inspiration by Kenza

Jag tycker att markerade axlar av olika slag är väldigt snyggt. Jag varit fast vid markerade axlar i form av kedjor som hänger ett tag nu:) Jag har letat och letat och hittade en klänning med kedjor från H&M trend men den är såklart slut. Sen en annan från chicy men den är också slut.

Jag läser Kenzas blogg varje dag som en inspirationskälla. Och även fast det kanske är många som inte gillar henne och hennes blogg kan jag säga att jag är inte en utav dom. 

Iallafall så inspirerades jag av att hon pimpade sin kavaj själv med kedjor så nu har jag gjort samma sak:) fast på en enkel svart tröja bara. Sen är det ju lätt att ta av och på, så det är bara att sätta på dem på vilket plagg som helst:) 

I Like It very Much!:)


                                                         R e s u l t a t e t ! :)



Hittade förövrigt kedjorna förut när Anna, jag och aalto drog till stan efter skolan:) gick fan in i varje jävla affär nästan. Länge sedan jag gick in i så många affärer här nere i stan. Förutom kedjorna så fick anna och jag tag på julklapp till pappa, check! 
köpte en till julklapp till mormor och morfar. Chokladhjärtan från chokladshoppen som vi ska göra något fint utav:)
plus att vi fick tag på julklapp till skolan:) vi ska ha julklappsutdelning i klassen på fredag och mysa med pepparkakor och must:) här ska det minsann firas att det är jullov:)

Sista provet imorn och vad skolarbete heter innan jul, så himla gött. Så måste gå och plugga nu:)




Kommentarer
Angelica

Jag läser oxå Kenzas blogg varje dag och jag tycker hon är jätte gullig :)



Det vart jätte fint med kedjorna !

2009-12-16 @ 15:41:59
URL: http://honheterangelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0