In Johannas place...

efter en lång dag i örebro så avslutades kvällen på bästa tänkbara med några andra av mina fina vänner:)
gick hela vägen till johanna (hon bor 100 m ifrån oss, hehe). hon hade fixat och gjort iodrning en massa mys. elin, elin, joahanna, hanna, anna och jag var på plats och vi drack massa glögg och åt lite smått och gott. Spelade spel, prata om allt och inget och hade allmänt trevligt och skojjigt:)

har inga bilder eftersom att datorn är knäpp och inte reagerar på när man kopplar in minneskort från kameran eller usb, så får bli utan.

jag dröjde mig inte kvar alltför länge. var "tråkig" och gick hem runt elva för att jag skulle upp sju idag. började jobba klockan åtta. så det fick bli en tidig kväll för mig igår, men roligt hade vi:) 

ja och idag har jag som sagt jobbat. när mamma och jag kom upp till jobbet fick jag reda på att jag skule sluta ett istället för tre och det var jäkligt skönt. 

efter det blev det stan en sväng och titta runt lite, hittade inget men kul att kolla iaf. rean är inget att skryta om i stan iaf. 

snart blire träning, eller vid åtta för att vara exakt. ska träna för första gången på typ en månad. men nu är jag iaf frisk igen. varit sjuk mer än en månad, vet inte när jag var det sist. hundra år sen typ känns det som. 

yes, det var allt från mig denna gången:)

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0