Fredag vilket innebär lycka...

luciatåg började dagen till ära, mysig stämning med luciatåg tycker jag:)

sen åkte dahlman, anna och jag och handla fika till ulsoc. spelade spel och fika på den lektionen idag, soft:)
haha och vet ni vad? ann fick världens skrattanfall av våran julmust. gurra öppnade den lite osmidigt sådär så att typ halva flaskan spruta ut. haha, ibland är man lättroad alltså.
fast jag tror att vi i själva verket skrattade åt ann för att hon började skratta så mycket. hon skrattade så att hon grät och skrek så ja, det säger väl en hel del:) 

tur att det är jullov snart:)

nu ska jag fortsätta jobba, har multimedia där vi gör en egen hemsida:)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0