13:e December

13:e December och Lucia. Dagen började inte med att stiga upp tidigt för att se på Lucia på Tv som vi brukar göra. Tog istället en sovmorgon och gick upp runt nio. Fixade oss sen hämtade vi upp Madeleine och drog till Karlstad vid halv tio. Jag lämnade wo i dubbel och mixed idag, men Anna började spela klockan tolv, men åkte till bergvik först och kollade lite. Fick tag på ett par låga uggs, supersköna:) 

Sen inhandlades det även lite julklappar så nu är den biten snart klar:) nu är det bara att slå in allt som återstår:)

Anna vann förövrigt alla tre kategorierna i helgen. (bara för att inte jag var med såklart, annars hade hon åkt på stryk, promise) :)

väl hemma igen runt tre så blev det lite plugg och luciafika:) sen åkte anna och jag ner på Luciakröningen i kyrkan. det var riktigt mysigt och stämningsfullt:) Älskar den här månaden med all härlig stämning!

nu ska jag plugga lite sen kolla Tv. Har sovmorgon imorn btw så börjar inte förns kvart över tio:)








F i d d e l i e   s o m   b l e v   å r e t s   L u c i a   i   K r i s t i n e h a m n   2 0 0 9 ! :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0