091201

inte varit hemma på hela dagen i stort sett. var och tränade en sväng imorse. jag har kommit fram till att jag måste vila nu. hostar som en jag vet inte vad och ont i halsen på det. har varit så ett tag nu och den bästa medicinen kanske är att vila, bara de att jag inte insett det förns nu.

hade en lektion och sen klassråd efter det, som alltid på tisdagar.

efter skolan så åkte anna och jag upp till salong maggi och blev nyfrissade av felicia:) jag vill behålla längden så det blev topparna plus lite till för att få bort slitet hår i vanlig ordning. hon började med att tvätta håret på mig och sen högg hon tag i saxen. nu känns det iallafall lite fräschare(?) och det luktar fortfarande sådär gott av alla produkter som hon använde. nästan lika lent som en babyskärt(?) nu! hehe

när jag var klar så gick jag typ femtio meter till jobbet och bytte om och började en timme tidigare än vanligt då gunilla är och latar sig utanför Sveriges gränser.

skaver som tusan i mina ögon, så glajjerna var efterlängtade när jag kom hem från jobbet. känns dock ingen skillnad nu ändå. känns som om jag har skräp i ögonen fast jag inte har det. intressant att veta jag vet:P

nu ska jag iaf gå och kolla TV så hejhej:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0